2010年1月13日

人間六十年ジュリー祭り-尋夢之旅11

2008/12/1

結果,我決定坐的士去,還邊行邊截,好讓距離盡量縮短,俾少D的士錢。一跳一驚心下,司機在東大路通與五条坂交叉處放低我們,著我們沿五条坂行。

車費盛惠¥1280! (好彩有收埋d收據,都記唔到!)還好,有Luvkenji 同Terri 分擔,不至太肉痛。

一下車便見 "秋・夜の特別拝観午後6時30分~午後9時30分",嘩! 無死,原來清水寺秋季有夜拜,即係唔會關門住,我們才有足夠時間參觀:

清水寺雖然靚,但商業味重,到處都有祈願姻緣、求好運和除厄運的商品賣。好似寫上願望的木牌要錢;寫上自己個名,再將紙溶係水度果,意味除去厄運果張紙仔又要錢;求簽更加得俾錢... 總知,實有一樣半樣野你要掏腰包俾錢喇。

其實清水寺的紅葉比銀閣寺更燦爛,但遊人實在太多太多,比較混亂和沸騰,令人沒能寧定下來好好欣賞,心只是想:"呢條友擺pose駛唔駛咁耐呀?快d影完佢喇!" 或"咦!呢條友想同我爭位!未死過定喇!"又或是 "等我攝定位先!" 你話,咁既心情又怎能與紅葉相襯?仙境都變紅塵。

我對那兒的果樹更有興趣,有柚和柿呢。

這個水有甚麼好處已經唔記得,可能係忘憂水啩,所以咪唔記得為乜飲佢囉。

下山時見到這個入型入格的日本和尚化緣中,好CUTE。

成條街好多野賣,但都不及這個來得吸引:

這種包得三款味:豬肉,咖喱同菜 (不肯定),咁餓就梗係食個有肉架啦,係LUVKENJI 先揀齋菜包,好似係¥200一個,我地三個就咁坐係細細的路邊檔口內,呷著免費茶,一邊欣賞著外國的月光,一邊吃。而家諗翻,還是相當回味,興幸有著志同道合的好友一同闖蕩江湖,與我同甘共苦。

苦,就是成天得個富有柿、益力多同呢個包下肚咋!

甘既,就要數後來返出大阪食既蟹道樂喇:

實情係好甘先啱,一個蟹餐最少四千円,貴可以到八千円。去片:

唔影翻夠本邊得?咁甘!

食完再逛多一會道頓堀,才甘心過完在大阪的最後一夜。
***
julie, kenji sawada, ジュリー, ジュリー祭り, 人間六十年, 東京ドーム, 沢田研二, 泽田研二, 澤田研二

沒有留言:

發佈留言